Geschreven door
Dennis van den Berge
Datum
juli 22, 2021

E-mail marketing software MailBlue, creative Agency Social Catch en online trainingsplatform OVA hebben eind 2020 plannen bekend gemaakt om onder één groep naar buiten te treden. Per 1 augustus 2021 gaan de bedrijven verder onder een nieuw moederbedrijf genaamd Out Of The Blue Group

‘Binnen de Out Of The Blue Group kunnen we de krachten van de bedrijven en +25 specialisten bundelen om klanten een breder draagvlak te bieden binnen E-mail marketing, Advertising en online marketing trainingen.’ – Dennis van den Berge, mede oprichter.

De labels

Het met ruim 6000 klanten tellende MailBlue, blijft in naam ongewijzigd en zal een van de labels zijn die uitgedragen wordt onder de Out Of The Blue Group

Social Catch zal verder gaan als Blue AgencyOVA zal verder gaan als Blue Academy en voegen hiermee het tweede en derde label toe aan de groep.

‘De verschillende labels binnen Out Of The Blue bieden klanten de mogelijkheid om funnels zelf te ontwikkelen en te voeden met traffic middels de beschikbare software en trainingen, of samen met onze specialisten.’ Youri Meuleman – Mede oprichter.

De oprichters

Out of the Blue is opgericht door 2 jonge ondernemers Youri Meuleman en Dennis van den Berge. Samen hebben ze al vele jaren ervaring met online adverteren, marketing automation en funnels. Met het team van MailBlue, Blue Agency en Blue Academy hebben ze al duizenden ondernemers geholpen om groei te realiseren en het beste uit producten en/of diensten te halen. Waar enkele jaren terug ze vooral zelf aan de knoppen zaten werken ze nu met een team specialisten. 1 team, 1 taak.

Breda

Out Of The Blue Group is gevestigd op de Triple-O campus in Breda, waar het sinds kort intreden heeft gedaan in Het Merkhuis. De bedrijven zijn al enkele jaren gevestigd in hetzelfde kantoorpand wat ervoor heeft gezorgd dat de behoefte aan meer synergie en samen verder bouwen, sterk is toegenomen.

Benieuwd naar de de labels en mogelijkheden? Kijk op: www.ootbg.nl

Tags
Categorieën